.

01 mars 2007

Torsdag. Veckorna bara flyger fram! Snart är det sommar och jag kommer att gå omkring och ha ångest över att jag inte kan ha en lagom tajt t-shirt och slitna jeans (lagom tajt t-shirt och och slitna jeans är för mig de ultimata sommarkläderna, men känns inte helt bekvämt ihop med mina 0.078 ton... istället har jag lösa, fula t-shirtar från h&m med linne under som korvar sig och så ser det superlöjligt ut ändå). Jag önskar att jag hade lite bättre karaktär. När det gäller vissa saker, typ klistra in kort i album eller möblera om hemma, har jag ett oändligt tålamod men när det kommer till syslöjd och viktminskning är min stubin orättvist kort.

Idag har jag varit på långpromenad på Gärdet med Linus. Det var så snöigt och vitt att jag fick ont i ögonen. Det var hur som helst väldigt skönt att komma ut i den friska luften och att även få lite kvalitetstid med Linus. Han gillade också Gärdet. Särskilt gillade han att jaga de stackars fåglar som emellanåt landade i närheten av honom. Vi gick ända till Djurgårdsbrunnskanalen och tog sedan buss 69 till T-centralen.



Snöigt Kungsholmen

Inga kommentarer: