.

18 maj 2007

Jag, jag, jag

Antal kuddar i sängen:
2 -en under huvudet och en under armen
Bästa platsen på jorden: på en brygga, vid en sjö, med en vacker människa
Drömmer om: att resa...
Smeknamn: Puffan, Flingan.
Favoritprogram på tv: Brothers & Sisters på Kanal 5
Favoritbil: VW-buss
Favoritbok: Singoalla av Viktor Rydberg, Jamie Olivers kokböcker
Favoritfilm: Brokeback Mountain, Amelie från Montmartre, Finding Neverland
Favoritförfattare just nu: ...tentaperiod... Catrin Norrby (”Samtalsanalys –så gör vi när vi pratar med varandra”)
Favoritgodis: choklaaaad!
Favoritmusik just nu: Regina Spektor och Ladytron
Favoritradiokanal: P3
Om jag fick 10 000 kronor: skulle jag ta körkort
Favoritskådis: Drew Barrymore, Edward Norton
Favoritspel: Monopol
Favoritplats utomhus: berg och vid/ i vatten
Favoritfärg: röd
Frisyr: ingen?
Går i sömnen: inte längre...
Morgonpigg: nja
Har på mig just nu: jeanskjol, svarta tights och vit t-shirt
Hemort: Stockholm
Hobby: fotografering
Favoritdjur: Linus
Favoritdryck: vatten och vin
Favoritfik: Café Fåtöljen, Coffe Cup och ett vid Fridhemsplan
Favoritfika: te och chokladboll
Hårfärg: mörkbrun
Högsta önskan: att ro i land ett projekt som gör skillnad
Intressen: fotografering, umgås med vänner, läsa, resa och inredning
Kan laga pannkakor: verkligen!
Bästa ord i svenska språket: solsken
Favoritkläder: bekväma
Favoritmat: skaldjur
Snyggaste kändisarna: David Gahan, Chris Cornell, Orlando Bloom och Kate Moennig
Ogillar mest hos folk: lögner
Till helgen ska jag: plugga, umgås med lite vänner och syskon
Senast köpta skiva: köpta? hmm.. det var nog en present till någon...
Senast sedda film: Litte Miss Sunshine
Skonummer: 39
Skulle helst vilja: bo i ett annat land, igen
Roten ur 25 är: 5?
Tror på evig kärlek: självklart
Tror på ufon: ja
Tycker inte om: att vara bakis
Tycker om: blommor
Vill kunna: bodysurfa
Vill åka till: Asien, Afrika, Australien, Nya Zeeland, Sydamerika och resten av världen
Tror på astrologi: nej!
Skulle aldrig: gå själv genom en mörk skog
Ålder: 29
Åt till frukost i morse: grillad tomat- och mozarellamacka + smoothie på en bänk på Mariatorget
Ögonfärg: blå-grå-gröna

Inga kommentarer: