.

23 februari 2007

Linus 8 månader.

Snö, snö, snö! Det har snöat oavbrutet i flera dagar! Härligt när det knarrar under skorna -även mitt inne i centrala Stockholm. Lilla Linus är heltokig! Han jagar snöflingor och dammsuger marken efter snö som går att äta. Han liksom kör ner hela nosen i snön och när han tittar upp ser han ut att ha dragit en lina...
Men söt är han!

Nu är Eddie här också, han har sportlov och ville förgylla vår tillvaro med ett besök. Igår fick han följa med mig till universitetet och lyssna på en föreläsning om svensk grammatik. Han tyckte inte att det var särskilt roligt :)
På kvällen spelade vi ett ganska roligt sällskapsspel "Löning", gjorde chokladgodisar och pratade en massa. Ikväll lutar det åt bio eller nåt annat mysigt. Jag hoppas Thomas vill ta med sig Linus dit han ska så att jag och Eddie får några timmar för oss själva!

Klockan 00:44:
Linus fick stanna hemma. Jag tror att det gick hyfsat bra, han verkade lugn och fin!
Vi gick på bio och såg premiärvisningen av "Se upp för dårarna", käkade en massa pop corn och skrattade och grät om vartannat. 13-åriga Eddie, 21-åriga Jakob och 29-åriga jag var helt överens om att den var otroligt bra!
Thomas är på andra sidan Västerbron och dricker öl med killarna på Runiusgatan!

Inga kommentarer: